Picasabanner

[旅遊系列]大理 --- 點蒼山

http://snake-planet.blogspot.com/2008/02/blog-post_27.html

尋日提過,上點蒼山,感通索道六十五大元。連埋入場費等等成百幾蚊。加上夜晚聽人講跟遊客路線上山無咩好玩。睇睇點蒼山連綿十九峰十八溪,無理由搵唔到個位上山。於是今朝就四圍打聽有無"非一般路線"。

一問之下,竟然比我識左幾個青島黎既朋友,佢地係山腰位置開發緊旅遊項目。正正係最新最自然既上山路線!當然立即跟住上山!

先講講蒼山,蒼山南北共十九峰,十九座山峰海拔都係3500米以上。最高既馬龍峰,海拔係4122米。每兩座山峰中間都有一條溪,一共十八條流入洱海。我地要去既就係十九峰中間既中和峰。

坐朋友既車先到蒼山山腳。落車後步行五分鐘,先黎到山腳既普洱茶園。

普洱茶樹


係呢度認識左係山上面住既冬妮姑娘,佢先帶我地去睇一個係山腰上面既渡假屋。地方叫尋夢園,仲係到建設緊。到步一睇之下幾乎唔相信自已對眼。


渡假屋裝修漂亮,設備極齊全。

驚人既180度全景。每一個房都有。

環境極優美


好難相信係山腰上面會有設備咁齊全,環境建設咁好既地方。小姑娘話仲會有其他類形既渡假屋起緊,而價格極之相宜!如果我有多幾個朋友的話,一定係到住番個禮拜。

參觀完後,開始我地既非一般路線。



一上山,係我地前面既一直都係呢個 --- 馬龍峰。山上既小姑娘話,係蒼山十九峰裡面。只有呢個最高既峰係終先積雪既。如果我地沿住呢條路行四日四夜的話。就可以爬上峰頂。當然,呢d咁偉大既事業係會留番比人做啦。

青海朋友與山上姑娘


其中一條支路通去兩峰之間既溪,仲有一個瀑布,路非常危險,踩錯的話就會跌落下面山谷。
途中比有棘既植物勾到,身負重傷。



瀑布


回頭再上山,一直可以睇到呢條係中間既溪。仲有梅花樹。



落山後繼續同朋友係山谷上影相


姑娘更邀請我地去佢工作既茶園試普洱茶

twitthat 分享到饭否

1 留言:

霖柏 說...

苍山脚下?金花呢?那穿粉红衣的就是金花?那您是阿鹏啦。;P