Picasabanner

[旅遊系列]南海西樵山3 --- 石燕岩

http://snake-planet.blogspot.com/2008/02/3.html

南海觀音隔離,有西樵山十景既其中一個比較出名既—石燕岩。 呢個時候我以經彎彎曲曲咁行左超過十公里上山。好彩沿途識左班由江門市黎既朋友,有講有笑兼有人帶下路,所以無行得咁多辛苦路。其實山上面既指引係比較少,大部份既行人路都無指明係去邊度。路途上都見好多人行錯路番轉頭。

下午四點,黎到石燕岩既無葉井。左邊興致勃勃係度用井水洗面既就係我班朋友。XD 相傳無葉井泉水向上湧,綠蔭敝日但係井口無落葉。所以叫無葉井。但係我地就搵笨地發現井水有一塊葉。哈!都係得啖笑—


P.S. 仲有個景點叫浸佛塘,無咩睇頭但係環境好舒服。






後記:西樵山係一個行到跛腳既旅遊點。估計我係山行左超過二十公里(未計上山落山)。而且住宿同飲食都算少少貴,設備都有d缺乏。建議想去玩既人準備多少少。附上我既大概開支—

車費(RMB$):開平到佛山汽車 $49 (超貴!我諗可能係新春價。)
佛山坐摩托車去到南海既公交車站 $5
公交車到南海西樵車站$5
坐摩托車從西樵車站到西樵山白雲洞入口$8
往後進進出出市區與各景區與酒店等等,無數個$3-$5
住:青年旅館 $50 每日,兩日共$100
食:各餐廳酒樓由$15到$30不等,有少少貴。西樵大餅$4-$6兩個。
門票:西樵山森林公園門票$50。包括所有景區(你行得完的話)。上山纜車$30,本人無坐,選擇行路上山。


twitthat 分享到饭否

0 留言: