Picasabanner

點雪茄之 --- 迷人Fonseca

http://snake-planet.blogspot.com/2006/07/fonseca.html


今日去大圍買貓量, 平時順個便都會去隔離睇下有無岩心水酒既. 點知去到知發現自己無帶錢. 於是行過銀行羅錢啦, 就係行遠左少少就比我發現有間細細間新開既wine store 係大圍火車站對面!! 我D八掛人梗係第一時間入去睇下有咩好野啦. 舖頭細細貨都入得幾雜. 幾個知名酒廠既紅白酒之外, 冷門少少既 Rose,Port,Dessert wine 之類既都有入貨. 連D一支支既corktail cider 都有幾箱放係門口賣! 不過餐酒都尚係其次, 雪茄先有驚喜!!!
講真, 呢間舖唔算多款賣, 不過有得賣既野都幾Funny. 第一眼就見到盒我平時都會買既 Partagas Mini! 貪口痕系列裡面我都幾鐘意呢隻味道適中唔會太重身, 行行企企時食兩啖唔錯. 呢個唔係熱門貨但係算容易買到, 心裡面以經係度諗"舖細細唔會咁多好野掛? 望上D上面仲有盒 Punch 既Mini!! 鐵盒!!未見過!! 係咪我太大鄉里呢? 算數! 再睇下... Por Larranaga!! 仲係橙色包裝最有型個隻Lolas en Cedro!! 呢支野我淨係見過圖, 都未見邊到有得賣過... R & J No.2 鋁筒啦, Cohiba D 貴野啦. 例牌Motecristo 中號啦...... 最尾係... 最尾係....... Fonseca!!!!!! 好野!!! 竟然有 Fonseca!!!"
Fonseca 係我最鐘意既幾隻雪茄之一, medium to full body, 個仲柔順清新既香氣, 口味又有古巴個仲香濃又有多明尼加個仲豐甜... 由此至終Fonseca 都屬於限量生產, 供應短缺. 香港真係好少地方有得賣. 價錢一般唔係極昂貴但係亦都唔平. 今次係到見到支12-13 口徑既... 驚人價$50!!!
問老闆, 老闆話佢所有雪茄都係跟標準零售價賣wo... 所以點解佢D熱門iten 貴過出面冷門野又平出面咁多啦! (皆因出面無良商人愈少見既就愈mark 得貴啦) 入貨先!

twitthat 分享到饭否

2 留言:

匿名 說...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

匿名 說...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»