Picasabanner

聽好歌專欄主力推介 --- The Corrs

http://snake-planet.blogspot.com/2006/07/corrs_17.html

如果見到我聽住部ipod搭車食飯坐船, 有十份之七既機會我係聽緊The Corrs 既其中一隻碟. 瘋癲既程度係我曾經因為鐘意Andrea Corr 而好認真咁苦練過半年Bodhran(愛爾蘭既傳統直笛). The Corrs 既流行曲組合裡面經常可以搵到傳統愛爾蘭既音樂既旋律. 係英國美國加拿大等地, The Corrs 可以話係紅到無人唔識. 梵蒂岡都請佢地唱演唱會, 同巴戈洛提同台演唱, 英女皇生日又請佢地表演. 重有既, 英聯邽運動會唔知開幕定閉幕主要嘉賓呀, 滾石雜誌表演呀. 單單都係大野. 係唔知點解香港就係無咩人識. 香港人始終都係鐘意D簡單易上口K歌. 外國音樂製作對佢地黎講無咩價值. (' - ')

咁多隻大碟我最鐘意 The Best of Corrs, 名孚其實. 我最鐘意既都係晒裡面. 尤其
Would You Be Happier. 遲D買到新Album "Borrowed Heaven" 再評評.

twitthat 分享到饭否

4 留言:

匿名 說...

Here are some links that I believe will be interested

匿名 說...

Here are some links that I believe will be interested

匿名 說...

Keep up the good work. thnx!
»

匿名 說...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»