Picasabanner

[旅遊系列]汶川大地震 --- 日隆

http://snake-planet.blogspot.com/2008/05/blog-post_7453.html

落到山後,終於睇到個情況—落山既路幾乎全部塌晒,全部人都係外面地上搭晒帳蓬。有d人訓係車入面,我地四人由於太遲到達,己經分唔到帳蓬。管理處既人安排左我地坐係售票處既單層平房入面,先坐到天光,再作打算。無辦法,惟有日頭先算。

凌晨五點半,仲落緊雨。一起身就立即去搵帳蓬,為自己今後幾日既容身之所諗辦法。我估計,能夠係呢個環境搵到帳蓬既機會唔係好大。去左附近幾個店後,幸運地比我地搵到一個舊式既軍用帳蓬。因為呢種帳蓬架設難,本地人唔識用,所以成功比我地租到。但係呢種帳蓬有個好大既問題,就係唔防水!

日出後,終於見到現場情況—







無水,無電,全部人住晒出黎。周圍都係塌方,落石,塌牆之後既場面。
眾人議論紛紛,有旅客想即刻離開,有人應為太危險。我搵搵其他人收集一下資料,發現三個香港人唔知去左邊,搵極搵唔到。另外,通向外面既夾金山同巴郎山都係海拔極高既危險山路,呢個時候行呢d路等於送死。手機無訊號無辦法知道外面點,路通唔通都唔知道。跟本無辦法肯定條路無塌方。惟一可行既辦法就係去小金,繞路回成都。路也相對比較安全。

但有係小金黎既司機話條路己經塌左,去唔到。以且小金之後既路,完全無辦法知道。見一步行一步,太危險了。現時情況就係,無路可行。惟有先係帳蓬待個一兩日。

等二日夜晚,落大雨,唔防水既帳蓬終於頂唔住。全濕。怕且唔走都唔得了。

朝早起身,打聽一下路線。聽聞凌晨時電話訊號曾經出現過。有人問到小金既路己經通番,康定與丹巴等地既交通無受影響。咁只要搵到車去小金,又搵到車由小金去丹巴,就可以從丹巴番去了。即時搵人問清楚!

係兩個外國人口中問到,佢地曾經搵過管理處同公安幫手,有關人等話由於通訊困難,一時搵唔到車,搵到之後會安排佢地離開日隆去小金,於是佢地就番黎等。成村都係人,太唔夠積極掛?幾時等到你?於是搵齊同伴分頭行事,執好晒d野後去管理處等到有車為止。

進行途中,三個香港人忽然出現!於是順便帶埋佢去搵車。走唔走到各安天命。

一個鐘頭之後,管理處安排到一架旅遊團既觀光車載埋我地出去。三個香港人都趕得切上車。

到達小金之後,問題先開始。小金搵唔搵到車去丹巴實在係斷鬼估,而且據報全部油站停油。能唔能夠搵到有油既車真係唔敢肯定。另外,陸續到達小金既人將會越黎越多。到時人多車少,一定無機會。走唔走到就睇呢一個鐘可以做咩啦。





就係大家與其他車既人係度行黎行去搵車時。我地竟然係旅遊交通服務部到打聽到由小金去丹巴既路早前塌左方,所以全部車集合晒係一個九唔搭八既小金氣象局停車場入面等開車!咁既地方!鬼有人搵到咩?即刻拉齊人馬衝過去!

去到真係有幾架車係到 stand by 緊,盡快係未有人搵到黎之前搞店架車有咁快走咁快。腦裡面浮現緊 Amazing Race 既情節。最後,我地 team 人決定先開出架車,去到塌方既路段,等路一通就立即通過。雖然危險,但係有效。

車開得極快,因為司機都好驚。去到塌方地段,睇住堆土車清埋現場,司機一路望住山坡上面,驚有石頭跌落黎。





清好路後,司機亡命飛車逃離災區。15號 下午四點鐘,終於到達丹巴,基本上丹巴己經唔係災區了,,有水有電有通訊,交通正常。仲可以睇電視了解下周圍點情況呢。搵個賓館住一晚,買定第日既車票丹巴去成都就可以番去。 兩晚無訓,四日無沖涼洗面,衫褲全黑。床都好耐無見過了。訓死左一晚後。16號下午番到成都。

逃亡成功!

twitthat 分享到饭否

1 留言:

匿名 說...

咁之後有咩打算呀