Picasabanner

[旅遊系列]盧沽湖 --- 大逃票

http://snake-planet.blogspot.com/2008/03/blog-post_09.html


係麗江先出發去盧沽湖,住兩三日再番黎。由麗江去盧沽湖有直接既中巴到達,車票七十蚊。但係係到達盧沽湖之前二十公里就以經會先遇上售票處,收取八十蚊既門票。為左逃票無所不用其極既我事前己經搜集過資料,決定唔坐游客專車,用偷渡入境既方法逃票!

由束河古鎮時既原班人馬四人,買左由麗江到寧蒗既汽車票上車。寧蒗係係麗江同盧沽湖中間既市鎮,普米族既居住地。亦係物資運送到盧沽湖、永寧等地既中途站。車程三個半小時,連接既"麗寧公路"其實都係一個景點黎,有名"麗寧十八灣"。其出名既地方在於危險。路窄山高加上無數個一百八十度彎,悄有意外就係全車跌落山崖,或者係山坡滾動二百米。其本上都好難生還。


到左寧蒗,先坐低食飯。再開始逃票大作戰。
食緊飯既途中我地以經物式緊可以供我地"偷渡"用既貨車,計劃就係混係貨車入面偷渡入境。前人話呢招萬試萬靈。最終同三四個司機討價還價知後,我地終於同其中一位達成協議。用每人五十蚊既價錢協助我地"入境"。車程三小時

於是,場面變成咁…



狀況極搞野,完全同笑片一樣。貨車係山路上面轉黎轉去既同時,我地亦係車裡面 fing 下 fing 下。

到達盧沽湖。正當大家認為,人蛇狀態可以完結既時候。第二件事又黎啦,原來貨車到既盧沽湖只係到達外圍既落水村,離我地要去既里格村仲有十多公里!而該地交通資源又極貧缺,包車入村要收五十大元!於是,係一日之內、我地又爬上左第二架貨車既車斗上面…



咁痛苦,目的只係慳番每人七十蚊"入場費"。同埋到步後大家相擁而泣高呼"We made it!"既快感。所謂,做人就係為左個份堅持…

(盧沽湖待續)

twitthat 分享到饭否

0 留言: