Picasabanner

聽好歌之 --- Frente!

http://snake-planet.blogspot.com/2006/08/frente.html

Frente! --- 澳洲樂隊, 1992 年出道, 1998 年就解散. 92-98 我仲係一個咩鬼都唔識, 一日到黑淨係掛住搵 part time 搵錢既中學生. 聽完佢之後我真係後悔點解唔早D出世呢?!
Frente! 係香港寂寂無名, 事實香港人音樂既口味就係陝窄, 加上樂隊解散左. 更加無人識. 據我所知 Frente! 係1994 年同 1996 先分別出左兩隻大碟 "Marvin the album" 同 "Shape" 之外. 就無出過任何碟. "Marvin the album" 我巧合之下購得心頭好. "Shape" 就從來無見過.
至於後生既既我接獨到呢隊樂隊既歌既時候, 以經係2002年. 當時我入戲院睇台灣片 "藍色大門" (男主角呀"張士豪" 後尾好似幾出名, 反而我覺得表現幾出色既桂倫美人間蒸發, 真係唔公平) 完場既片尾曲正正就係 Frente! 既 "Accidently Kelly Street" 一聽 ~ 嘩! 清新都暈! 由此我四出搜購 frente! 既大碟. 呢個獨特既曲風往後都無係其他樂隊上感受過. 女主音 Angie Hart 聽講嫁左人, 絕響lu~~

最鐘意當然係 Accidently Kelly Street. 想聽下既唔該自行上網搵或親身問我借~

twitthat 分享到饭否

0 留言: